Beach 2011 here we come

Godmorgon!
Nu kan man ju fråga sig själv vad jag gör uppe vid den här tiden på en lördag. Och det ska jag förklara för er precis.... Nu. Jag har bestämt mig för att nu jävlar ska jag ta tag i min träning. Och igår på våran so-lektion hade vi en vikarie som heter Jonas och vi började då prata med honom om träning och sånt där, för han hade tydligen varit body builder förut. Men nu hade han inte ätit massa proteiner på några månader så han var inte lika biffig.

Iaf så sa han att om han skulle träna mig skulle jag gå ut och gå 1 timme i rask takt, äta frukost och sen äta ytterligare 5 mål under dagen. Så jag ska försöka gå upp 5 ungefär varannan dag, gå ut och gå sen på helgerna gå upp lite tidigare och gå ut och gå. Sen ska jag självklart göra annan träning också, så jag måste skriva uppp ett schema för sånt här. Asså nu är det bara att köra på! Så nu blir det 1 timmes promenad.


Man skulle ju inte banga på denna kropp liksom.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus