Lite kortfattat om helgen

I fredags drog jag, Elin, Linnea, My och Amanda till Thomas med Sebbe och Kappen. Vi satt bara och snackade lite och hade det allmänt trevligt. Sen åkte jag och Elin hem till henne och sov. Dagen efter var det bara att gå upp, åka hem och fixa iordning sig sen kom farmor och hämtade mig för hon skulle ha lite släktfika eftersom att hon har fyllt år. Efter det åkte jag direkt till Amanda och alla vi brudar hade lite tjejmiddag och firade henne. Vi spelade spel och sen drog vi vidare på fest. Början av kvällen var så jävla rolig, kommer aldrig att glömma det asså haha. Men sen efter var det ganska dött men jag sov iaf hemma hos Elin igen. Nu ska jag faktiskt städa mitt rum, duktig brud over here.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus