Pride, Lisas tjejmiddag sen fest

Jag kom hem för ett tag sen. Igår var jag, Elin och Lisa på pride och kollade på alla bögar woohoo. Jag blev lite kär i några bögar och hade skitkul! OM jag älskade pride liksom! Sen iaf så åkte jag hem till Lisa för hon hade tjejmiddag. Efter det drog vi vidare till Tullinge för att gå på fest. Det var en riktigt bra kväll faktiskt. Vi tjejer shaka loss lite på dansgolvet, snackade med en tjej som var gravid och hade massa roligt att berätta, jag snackade med Ludde om mode, förhållanden och sex, spelade kortspel och aa sen åkte vi hem.  Jag och Myran sov hemma hos Amanda och idag vid ungefär 16 tiden åkte vi till donken och sen åkte vi hem. Jag har tyvärr inga bilder att lägga upp för att Sofie och Hanna har alla bilder men ingen utav de har lagt upp några bilder på facebook än. Seeeeeeegt! Jag måste skaffa en ny mobil så att jag kan ta bilder också helt enkelt.



Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus