Tjänat lite cash idag - BEHÖVDES!

Jag har ju då haft typ cashflow hela sommaren iprincip. Men heter man Alexandra och är dum i huvudet så köper man inte kläder. Eller jo lite kläder, 2 väskor och ett par skor, men det är ju då över heeeeela sommaren. Men det var inte saken. Det jag ville komma fram till var att jag har inte riktigt tänkt med hjärnan den här sommaren och spenderat pengarna på massa snygga kläder utan nej vi köper lite mat istället. Så idag hjälpte jag Peter, hans farbror och hans kusin att städa ur Peters farfars lägenhet och tjänade lite pengar. Dessa pengar ska då sparas och inte slösas bort. Och JA jag ska klara det. Om jag köper nåt så får det vara klädesplagg typ. Inte käka ute eller nåt sånt.


Mina pengar känner för att tyvärr inspireras av denna bild...
Och de springer ju inte
TILL mig utan de springer IFRÅN mig.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus