Hemma och nu blir det sängen förfaaaan

Okej.. Min dag började med att jag stressa till bussen (ovanligt, nej....?) seeeen var det vanlig skoldag blablablaaa. Eller jag gjorde skitbra ifrån mig på tyskaprovet och Doris såg så nöjd ut när hon kolla igenom! Och på idrotten körde vi styrka så där jävlar körde jag, Elin och Sofie på. Lisa var faktiskt våran personliga tränare haha. Träningsvärk imorgon då... Mmm.. Ja! Jaja sen åkte jag, Elin och Sofie till Handen för att handla lite. Jag fick med mig ett par skitsnygga solglasögon som jag har letat efter hur länge som helst nu! Hittade de av en slump bara, score på den liksom! Visar bild imorgon. Aa men sen vid 18 tiden ungefär drog jag och Elin till Adde och sen kom det lite folk och det var en trevlig LATTJO/SKOJIG kväll. Elin och Adde följde med mig en bit hem också, så gulligt av de! Och nu tänker jag fan gå och lägga mig.


Titta så söta vi är!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus