Ge mig Donken... NU!

Igår var fan bra asså. Det började med middag hemma hos Elin, eller för-förkrök, som vi kallade det. Vi drack typ 3-4 glas champagne tror jag. Sen drog vi till Hanna och började fixa iordning oss och då var det förkrök.. Fast nja.. Alla brudar sprang mest runt och fixade iordning sig haha. Sen drog jag, min snygga outfit och alla brudar till Samira. Jag, Amanda, My och Hanna drog och mötte lite folk. Sen drog Amanda och My och mötte upp mera folk. Och jag drog till Samira. Det hade då kommit lite folk så jag snackade på som bara den. Och nej jag var inte så full utan jag gillar bara att prata. Men iaf Amanda blev min nyårskyss haha! Det var iaf skit kul men mamma hämtade mig kl 2. Snark på den! Aja nu blir det donken med Sofie.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus