Lite glömsk sådär på morgonkvisten haha

Japp jag är vaken. Blev väckt vid 9. Score! Konversationen när mamma väckte mig löd ungefär såhär:

Mamma: UPP OCH HOPPA NU, ALEXANDRA!

Jag: Nej... Varför då? Vad ska vi göra idag?

Mamma: Eeeeh!? Är du helt puckad eller? Vi ska ju föfan fika med släkten idag!

Robin: Och du ska få dina presenter idag!

Jag: Aa juste.. Det var det vi skulle göra idag ja..

Jag hade glömt bort det totalt haha! Jaja minnet är väl inte prima när man blir väckt så tidigt.. Men nu har vi iaf ätit frukost och städat det sista. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa iordning mig. Vid 13 ungefär kommer släkten och då får jag massa presenter. *Läääängtar!* Sen kommer Elin och Sofie och hjälper mig med maten vid 16. Taaaaagga säger jag bara!!


Tog bara nån random bild.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus