About last night

Igår åkte jag och Elin till Rudan för att vi skulle möta upp Emil och Sebbe. Lite senare skulle My, Amanda och Linnea komma också. Jag och Elin fick vänta i över 1 timme innan allt folk kom. Najs. Men så badade några lite grann sen kom Victor med 2 brudar och då visar det sig att den ena tjejen heter Mathilda och vi har gått i samma klass förut. Haha fett ballt. Men iaf sen åkte jag, Elin, My, Amanda, Linnea, Victor, Oskar, Jack, Emil och Sebbe hem till Elin. Några kollade på film medans jag, Emil och Victor bakade. Eller de var mina hjälpredor som smälte smör och vispade haha. Sen kollade vi alla på Rec och åt kärleksmums som jag bakat. Filmen sög så vi kollade in Elins gamla dagböcker istället ;) Några gjorde det iaf.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus