Mer bilder, enjoy!

Här kommer fler snygga bilder som jag nu snodde av Hanna.






















Jag dog av garv hahaha!


Aa ni kanske förstår varför jag dog av garv haha!








Hanna var otrogen med moi.


HAHAHAH!


Lisas jävla snor som hon smeta på spegeln hahaha.


Asså jag dör, jag är så jävla ful här hahahahah!


Jag och Hanna kastade in en rutten banan
som sen Linnea och hennes ragg mosade. Mums.


Rutten mosad banan på Linneas rygg.










Pratar med mamma i telefon. Det gick väl... Sådär.




Hahahaha!




@Vegabaren!


Vi tjockade oss lite på Vegabaren och det var Amanda väldigt lycklig för.


Mina nya glajer.


Vilken pudding.




Hanna fick herpesbubbla på tutten. Stackarn..








Vi sa hejdå till våra älskade vänner.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus