Sliten brud

Det var länge sen jag var såhär sliten asså. Det märks verkligen att det är sommar nu. Dock inte på vädret. Igår iaf drog vi alla tjejer hem till Sebbe D där det var lite folk. Det blev en trevlig kväll faktiskt. Alltid lika kul att få träffa de grabbarna. Jag, Myran och Elin sov kvar och jag fick sova i soffan. Onajs. Så jag har kanske sovit 2 timmar max. Vaknar upp bakis, trött och allmänt jättesliten. Går och lägger mig hos Matte och Elin då de kommer med den smarta idén att jag kunde ju faktiskt sovit där nere med de. Det kom ingen utav oss på lite tidigare nej nej. Vid 14.30 tiden drog vi 3 mot tåget. Jag och Elin åkte till handen och käkade på Subway. Fyfan va gott. Och fyfan va man mår mycket bättre efter lite käk i magen. Sen gick vi in på h&m en snabbis där jag köpte några par trosor, puder, mascara och puderborste eftersom jag tappat bort min necessär. Buhu r.i.p necessären!


Typ sliten brud. Fast detta var ju då ett tag sen.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus