Sliten chey

Igår drog vi på fest i nynäs och träffade lite människor som man inte träffat på länge. Sen vid 00 ungefär kommer polisen så då var ju festen slut liksom. Kul haha. Så jag, My, Linnea, Hanna och Amanda går till tåget och där möter vi upp Jocke, Sergei och Oskar. Var så jävla kul att träffa de igen! Jag har varit lite tveksam och sådär när brudarna velat dra dit och träffa de. Men igår så insåg jag hur kul vi hade förra sommaren med de. Så jag stod typ och hoppade av glädje haha. Kom hem vid 2.30 ungefär och vid 11 imorse ringer Emil och väcker mig. Snäll kille... Och jag var ganska bakis så jag har legat i sängen hela dagen. Det var typ först nu som jag orkade ta mig upp ur sängen för att förflytta mig till soffan. Najs.


Just nu.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus