Tja kräftan här

Igår drog vi som sagt var på "fest" och det var ju.. Sådär. Men jag och Elin kom hem vid 3.30 ungefär och la oss i sängen typ direkt. Skönt som fan var det att få sova i sin egna säng. Jajajaja imorse gick jag upp vid 9.30 för att kunna snacka lite med mamma innan jag och Elin skulle dra till Årsta. Så nu har hon fått höra allt skvaller också. Najs. Sen åkte jag och Elin till Årsta och mötte upp Lisa som redan låg på stranden och stekte. Själv haha. Det var ju alla tjejerna som skulle mötas på Årsta idag för att sola och snacka men utav 8 brudar så var det 3 som befann sig på plats. Amen fan va najs haha! Nej men vi låg och snacka lite skit och sola och bada och sådär. Ikväll blr det fest så jag och Elin håller på och fixar oss lite. Men jag ser ju dock ut som en kräfta i ansiktet och aa hela kroppen typ. Snyggast på festen blir ju då inte jag iaf hahah!


Så jävla snygg b-rud!
Blir nästan lite kåt på mig själv.
Bild tagen alldeles precis, dock är jag rödare i verkligheten.. Najs.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus