Uppsala var naaaaajs

Amen tjaaa! Jag tänkte berätta lite fort om Uppsala så jag kör en snabb lista som jag såg Elin gjorde. Blir skitbra för det var så smidigt, slipper man sitta och skriva minsta lilla detalj liksom.
 
-Jag, Elin och Mandy badade topless i en fontän.
-Sen blev det en runda fotboll topless för min och Elins del.
-Jag fick ringa ambulansen när Gustav, aka Trolle, ramla från ett räcke.
-Polisen kom även för att checka läget.
-Vi startade allsång på Burger King.
-Amanda gick upp på en bardiskliknande bänk och sjöng "Fest hos Mange!" osv..
-Vi shakade loss på gatan till "Bend over" men pappa aka våran ledare aka Amadeus drog med oss hem så fick vi alla utskällning. Han är då lika gammal som oss. Eeeeh... Japp.


Det finns säkert mer vi gjorde t.e.x festade hos Amadeus och sen drog vidare hem till Adde. Men aa där har ni det som gjorde våran resa grym iaf! Imorse drog vi vid 10.30 tiden till tåget. Vi var i stan runt 12.30-13.00 nån gång. Jag, Elin, Sofie, Lisa, Mandy och Myran handlade frukost på Subway och käkade i en park. Sen köpte vi även en varsin islatte och pratade om allt möjligt. Det var riktigt mysigt faktiskt.




Lite drogad bara.
















Klantig b-rud..

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus