My new buddies

Godkväll folket. Fodas skjutsade hem mig så jag kom hem för ett tag sen. Skönt. Okej ikväll.. Det började med att jag åkte och handlade lite med mamma, kom hem och käkade. Sen kom Fodas och Victor och hämtade upp mig så åkte vi och hämtade upp Passe. Vi drog vidare mot Jakobsberg för att träffas en snabbis på bilträffen. Vi mötte även upp Pontus, Lind, Natta och Nicole på vägen.

Men aja så kommer vi fram till garaget och står och snackar lite och sånt där. Jag var tydligen populär bland killarna också haha. Passes och Fodas och aa deras polare fråga typ om jag var singel och lalala.. Haha lite kul. Men sen har det inte hänt så mycket, vi har umgåtts helt enkelt. Nej men killarna är verkligen skitschysta mot mig nu när brudarna är på Malta och Lisa som inte kan träffas för hon spelar ju Eken. Det är tur jag har grabbarna grus helt enkelt.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus