Jag suger på kubb

Tjaba folket! Jag kom hem för typ 40 min sen. Jag mötte upp Linnea, Sofie, Victor, Stefan och Oskar sen begav vi oss till ängarna för att spela kubb. Vi körde typ 3 omgångar sen drog vi och mötte Fodas vid Daisys en snabbis. Sen sa vi adjö till Sofie som skulle ta bussen hem och vi sa även adjö till Fodas och Victor som drog hem med bilen. Jag, Stefan och Oskar gick med Linnea hem, sen var det bara raka vägen tillbaka. Juste jag fick ett tuggummipaket av Oskar också för att han råkade kasta ut typ halva mitt paket i söndags haha! Jaja, det var faktiskt skönt att få komma ut och göra nåt istället för att bara sitta hemma och dega meeeen imorgon ska alla vi brudar förmodligen träffas hemma hos mig och öva på vår låt ;).

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus