Överklassen over here

Enligt en väldigt ful och tjock kärring igår så var ju vi brudar bortskämda ungar och har överklassproblem. Japp så är det. Orkar inte berätta allt men en snabbversion av det hela kan jag ju berätta. Vi brudar sitter på tåget (förutom Sofie och Linnea) och pratar om vad killar ska ha för frisyrer då kärringen höjer rösten så att vi ska höra och säger: "Vilka överklassproblem man kan ha då." Och då vänder jag mig om och frågade om det var oss hon menade. Det hela slutade med att jag skrek åt henne, hon skrek åt mig och Myran visade röven. Haha. Vi är ju förjävla klockrena asså ;).

Men iaf vi fortsatte vår resa till Rudan och grillade på berget och hade det allmänt mysigt med snack och lugn musik. Då vi ser en mobildisplay lysa ned på oss men sen försvinner ljuset och vi hör bara hur det knarrar i skogen. Så alla vi blev ju skiträdda och ringde Victor så han kunde möta oss. Blablablaaa det var skitläskigt! Orkar inte berätta allt bara. Men Victor och Alex kom iaf på typ mindre än 5 minuter med moppe liksom. Riktigt gulligt faktiskt. Sen så hände det inte så mycket mer faktiskt.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus