Valborg

Igår var det ju som sagt var valborg. Min dag började med 1 timmes promenad, sen drog jag och Elin till Handen där jag köpte en tröja sen drog vi två hem till mig. Jag hoppade in i duschen, Lisa kom även hit så då gick vi tre och handlade en varsin sallad till middag.

Efter det började vi fixa iordning oss och tagga till. Vid 20 ungefär drog vi till Thomas som sedan visade sig vara fel utav oss för att då skulle vi till Sebbe. Så vi drog till Trångsund istället. Sebbe var fett deppmode vilket var väldigt tråkigt, men men det kom sen lite mera folk mot kvällen och det var trevligt blablablaaa.. Sen hade vi några st gruppsex också. Gud så mysigt. Haha. Det var väl ungefär min kväll. Eller aa sen drog jag ju hem till Elin och slaggade där.




Typ de enda bilderna ifrån igår haha, fail.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus