Helgen som gick alldeles för fort

Och så var helgen slut. Fyfan. Vad har jag gjort i helgen då? I fredags var jag i stan och handlade lite med Elin. Jag fick med mig en poncho som jag spanat in väldigt länge och en enkel tröja. Båda från H&M. Sen åkte vi hem till Myran och träffade alla tjejerna en snabbis, sen drog jag hem till Christian. Lite senare åkte jag hem till My och sov där med npgra utav tjejerna.
Igår åkte jag och Elin till Haninge centrum en snabbis, jag handlade dop present till Albin, en skjorta och en kofta, jag köpte dessutom ett pannband till mig själv också. Vi åkte sen hem till mig, åt middag och sen kom alla andra tjejerna. Förutom Sofie och Hanna dock. På kvällen drog vi på fest och han som bodde där var jättetrevlig! En viss grej hände också så Amanda blev superdupermegafuckingglad!!! Jag, Elin, My och Amanda låg och kollade på stjärnorna och såg 3 stjärnfall! Sen gick vi hem och däckade på en gång. Idag var det dop för Albin så från kl 13.30 till 18.40 ungefär har jag gått i mina klackar. Najs. Nu ska jag tvätta bort sminket och sen sova!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus