Åkte tåg fram och tillbaks, aa det är najs

Dagen idag har varit väldigt jobbig. Tänkte fel och tog 2 senare tåg än vad jag egentligen skulle, fick damp på min inte-längre-snygga-mattelärare och hade friidrott på Zinkensdamm woho... Ja det var skoldagen iaf. Sen åkte jag hem och pluggade lite, men inte tillräckligt mycket....

Elin kom även hem till mig en stund sen skiljdes vi åt och jag mötte upp Myran för att vi och Sofie skulle åka och kolla på handboll. Vid älvsjö ungefär får jag och Myran reda på att Sofie ska ju inte med.. Jag tänkte då att hon skulle åka från sin mamma men icke då! Så vi kliver av vid Årstaberg och åker hem igen. Men det är alltid trevligt med lite grejer att göra sådär på kvällskvisten haha..
Nej men iaf så ska jag gå hem i detta oväder.
Men jag träffade på Stefan och Oskar så de gjorde mig sällskap till min morbror, för jag skulle dit och fira honom. Trevligt trevligt.
NU
ska jag plugga sen sova! Godfuckingnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus