Fullt upp hela helgen

Igår var vi på lokalfest med alla tjejerna plus några fler tjejer haha. Men det blev dans, förtäring av alkohol och jag och Elin gav även 2 födelsedags killar en varsin lapdance woop woop. När vi alla tjejer skulle dra så fastnade jag och Elin med två civilare och stod och snackade lite med de. Mycket trevligt faktiskt. Hemvägen var garanterat en 10 poängare asså. Dock var det en kille som lyfte upp mig och tänkte dra in mig på tåget igen. Paniken som uppstod alltså. Idag iaf har jag och Elin varit med Jessica, Ebba och Jonas i Stylisterna stockholms studio hela dagen. Took some pictuuuures och avslutade dagen med middag på O'learys. Mysigt, men nu är jag helt död.


Var leopardtema på min sminkning och mina naglar idag.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus