Lyckad lördag

Igår var det som sagt tjejmiddag med några i klassen. Vi åt gott, rökte vattenpipa, dansade och tävlade i en marabou tävling (bilder på det kommer sen haha). Det var verkligen jättetrevligt och jag hade skitkul! Elin kom även dit ett tag för att vi skulle till Tullinge på fest.



Jag, Elin, Issa, Linnea och Therese tog fel buss så allting blev bara fel helt enkelt. Så Linnea åkte hem medans vi andra åkte hem till Therese. Det var verkligen ödet kan jag säga er! Dock trodde jag inte på det först och var lite bitter he he.. Men så kom Ludde, Fille, Abbe och Rebecka dit också. Vi spelade spel, snackade och det dansades tryckare. Gud så puttinuttigt. Jag och Elin skulle sovit hos Therese men vi ville hem, så jag, Elin och Ludde sprang till bussen. Väl framme vid Gullmars gick vi till grillen och köpte oss en varsin pommes. Guds gåva kan jag säga er! Hade iaf en väldigt lyckad lördag med härliga människor runt omkring mig!


Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus