Mycket som hänt under dessa dagar

Berättar lite snabbt!

Torsdags: Åkte vi till våra kåååmpizzar i Tullinge och festade med de. Men Sofie, Lisa och Linnea åkte hem ganska tidigt så då var det bara jag, Elin och My kvar. Det var väldigt trevligt där iaf! På nattbussen hem somnade vi alla 2 så jag och Elin missade vår hållplats, tur att Åbyplan finns.



Fredags: Gjorde ingenting speciellt på dagen utan sov mest. På kvällen åkte jag, Elin och Lisa till Heron city och bowlade. Jag vann hela två omgångar woop woop, fast Lisa vann dock allt som allt. Sen träffade vi Emil Jacobsson och hans kompisar. Så jag och Elin åkte hem till Emils stuga med Emil (ganska självklart..?), Fredrik och Rasmus. Vi kollade på nån dålig film som jag snackade bort rätt så bra faktiskt. Det uppskattades dock inte riktigt av alla.. Men vi kirrade skjuts hem sen utav Rasmus iaf.

Lördags: Jag åkte till mormor och morfar med familjen, fast Elin fick sova kvar. Så åkte vi och hämtade henne när vi skulle till Calle och Bettan. Väl nere hos de blev det påskäggs jakt, god mat och god efterrätt. Mamma skjutsade mig och Elin hem till Elin så var vi där och chillade med tjejerna plus Emil och några av hans kompisar.

Söndags: Då sov vi ganska mycket också, nej juste jag sov ju faktiskt själv då. Men Elin tog sitt picck och pack och har nu officiellt flyttat hem till mig under lovet. Men på kvällen iaf så drog vi två iväg på fest i Tullinge igen. Vi åkte först hem till Fille och mötte upp Ludde och Abbe. Hade iaf väldigt kul där borta. Träffade på Wille, bevisade för Ludde att jag inte är en tjejdrickare, dansade samt att jag pratade lite med Joel. Jag, Elin, Sebbe och Leo åkte hem till Sebbe och sov för vi skulle inte komma hem.

 



Måndags: Gjorde vi absolut ingenting förutom att äta på donken och sen på kvällen så kom Lisa och även My och Amanda hit en stund.

Igår: Ungefär samma förutom att jag och Elin åkte till Vegabaren och åt lite. Nu har vi vaknat och ska börja fixa iordning oss för vi ska sen åka till Farsta och kolla lite.

 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus