Detta slår allt

Jag har ju tyckt att vissa dagar varit väldigt stressiga på jobbet, men den här dagen slår banne mig allt. Jag började kl 11 och har sen dess suttit i kassan till kl 18. Förutom min rast då. Det är ju fredag, åh va skönt med fredag. Fast nej. Vi hade alla fem kassor öppna och det är sjukt lång kö i alla kassor. Då bestämmer sig våra kortterminaler för att inte godkänna Electron kort utan bara Visa kort. Det visade sig sen vara så på alla Hemköp i hela Sverige. Woopwoop. Nej. Så 2 utav mina kära arbetskollegor sprang runt och frågade om kunderna ville ha packhjälp och 1 annan sprang runt och gav godis till kunderna som plåster på såren för allt strul.
 
Jag avslutade min stressiga och hektiska fredag med kött, pommes, bea och så handbollen såklart. Eller fredagen är ju inte slut än, men det blir mysfredag för mig idag för jag börjar jobbet kl 9 imorgon.
 
Mysbrallorna är på!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus