Fiesta (skulle publicerats igår)

Herregud vad jag är utmattad.. De här två veckorna har jag verkligen haft riktigt jävla kul. Men min kropp är lite trött nu. Jaja, nog med det.
 
Igår var vi först hemma hos Lisa och hade en årlig tjejmiddag. Det bjöds på jättegod middag och efterrätt såklart till oss tjockisar. Vi drog vidare och åkte in till stan. Man ska ju anlända till festen med stil så vi åkte dit i ett litet flak eller vad man nu ska kalla det. Woopwoop! När vi kom dit var det ett partytält med massa skum, rökmaskin, dj och strobe lights (korrekta mig Elin om jag skrivit fel he he). Det var sjukt mycket folk och vi dansade i skummet näst intill hela kvällen. Mitt i allt skum och alla människor träffade jag Emma Johansson och Linnéa från min klass. Det var rätt så mycket folk man kände där faktiskt, kulkul! Vid 3 ungefär kom Lisas pappa och hämtade oss.
 
Tog lite egobilder i porten när jag kommit hem. Här visar jag upp mina fina skor som en gång i tiden varit vita.
Jag bjuder på den här skitsnygga bilden.
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus