Tully's café

Igår efter jobbet stod Elin och väntade på mig utanför, så skulle vi tydligen åka till Majsans jobb. Tully's café. Vi kom lagom till stängning och Amanda hjälpte till att städa medans jag drack min milkshake och Elin sin chailatte. Jag tänkte hjälpa till och städa, men orkade inte. Det är tanken som räknas. Jag, Elin, Majsan och Amanda åkte hem till Majsan och åt lite mackor som hon fått med sig hem från jobbet. Supergoda var de!
 
Idag har jag inte gjort nånting, förutom att jag har jobbat. Jag har inte tänkt att göra nånting ikväll heller för jag är helt utmattad så som de har kört med mig på jobbet idag. "Alexandra, kan du ta en till kassa? Alexandra kan du hjälpa mig med mejeriet? Alexandra, kan du ta frukten? Alexandra, kan du ta korgarna? Alexandra kan du stå på ett ben, rulla runt och hoppa i luften samtidigt?" Ja, jag tror ni fattar grejen.
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus