En liten överblick på le weekend

I fredags efter skolan hängde jag lite med Nicole och Tessi i stan. Vi blev dessutom bjudna på kryssning, vore trevligt om man kunde hänga med på det liksom! Mot kvällstid mötte jag upp Sofie och vi åt på Jensen Beefhouse (jag vet inte hur man skriver ett sånt där coolt o he he), och det var supergott! Dock väldigt dålig service.
 
Igår då, ja då var det lördag!  Vid 15 tiden åkte jag och Elin till Haninge centrum för att införskaffa oss pulkor. Fast det fanns bara tefat, stjärtlappar eller snowracers kvar så vi köpte tefat. På kvällen var det fest! Det var skidtema så vi hade jordens skönaste kläder på oss. Träffade lite gammalt folk man inte träffat på länge, lite nya (konstiga) människor och Julia och Issa från klassen träffade jag också där. Wooooh! Vi dansade hej vilt på dansgolvet så jag ramlade pladaskt ned på golvet, det var tur jag hade min räddare i nöden, Lisa, som drog upp mig på en gång! Jag hittade Robert också som låg ensam på golvet vid julgranen, men han fick vara med och dansa sen så då blev han på bättre humör!
 
I fredags jaooo
 

Jag och Robert igår på After ski festen!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus