Besviken.

Vad hände i helgen? Inget särskilt. Värt att skriva om? Svar - nej. Skola idag. Skola är kuuuuul. Nej men seriöst hade en vidrig engelsk lärare istället för vår vanliga lärare men det gick bra ändå. Hon tyckte iaf att min uppsats var bra. Så ett litet plus i kanten kan hon väl få ändå. Till lunch blev det Subway. Fick en liten chock när vi kom in i Liljeholmens centrum och ser att de spelar in en JUL reklam. Jaha tänkte vi då. Fick också reda på att jag fick ett C på mitt matte prov. Awesoooome! Sen var det vidrig mentorstid. Raka vägen hem och pluggat hela dagen. Duktig chey hej! Nu iaf är jag med Oskar och väntar på att Big Brother ska börja. Trodde det började 21 så blev ju lite besviken när jag fick reda på att det börjar 1 timme senare. Helvete.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus