Sängliggandes

Ligger i sängen efter denna helg. I fredags skulle vi till Sebbisarna och Matte. Fast jag och Sofie åkte till Jocke och träffade massa Huddinge människor. Ja, jag hade kul iaf! Sofie med, tills hon skulle hem haha. Elin kom även dit. På vägen hem mötte jag upp Oskar och pratade lite med honom. Sen var det dirr i säng.

Igår hade jag tjejmiddag, vi firade mig, dansade, åt middag och hade det allmänt bra. Linnea den jävln har blivit sjuk och grejer så hon kunde inte komma. Men vi andra tjejer åkte iaf till Farsta och ja.. Det var ganska mörkt där. På vägen hem stannade jag, Elin, Mandy och Myran till på Vegabaren och sjöng en liten visa, åt väldigt god pommes. Elin och jag tog bussen hem, mötte Oskar och snackade med honom. Idag har sängen varit min enda kärlek.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus