Sportlov motherfucker

Ska berätta lite snabbt om dagarna som gått:

Söndags: Jag och Elin gick och handla godis med Robin, Oliver, Oskar och Stefan. Sen gick vi hem till mig och kollade Big Brother. När det var slut gick vi ut och lekte på isen, snackade och gick promenad. Sen dirr hem och sova.

Måndags: Gjorde inget särskilt på dagen men sen på kvällen åkte vi in till Café 60 och fikade. Det var jag, Elin, Myran, Amanda och Lisa. Jag och Elin åkte efter det hem till mig och kollade bb, ofc.

Tisdags (igår): Så gick jag och Elin upp hyfsat tidigt för att börja fixa iordning oss för att åka skridskor med Robin och Oliver. Det var faktiskt skitkul! Förutom att jag är som Bambi på hal is och ramlade 2 gånger. Så jävla skönt idag med flera blåmärken, ont i tån, träningsvärk i armarna och dessutom har lyckats få nackspärr.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus