57/58 poäng *katching*

Det var alltså det resultatet jag fick på ena mitt hudprov. Jag är grym! Det andra har jag dock inte fått reda på än. Igår i skolan så målade vi om i klassrummet. Det blev skitbra! Så nu är det klart.

Efter skolan var det bara att åka hem direkt för att slipa väggarna i mitt rum. Jobbigt? Svar ja. Men direkt efter gick jag hem till Elin. Jag, Sofie och Elin blev sen upphämtade utav Dennis där även Marcus, Jocke och Kasper var. Vi åkte hem till Dennis och gjorde ett försök till att spela i anden i glaset. Vi misslyckades ganska brutalt. Då bestämde vi oss för att kolla på Paranormal Activity, jag däremot somnade hehe. Men iaf så vi fick skjuts hem sen igen vid 2 tiden. Marcus försökte göra en handvolt framåt i en uppförsbacke. Han landade på ryggen, rätt åt honom. Kollade Jersey Shore när vi kom hem och sen dirr i säng.

And voilá!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus