Nyår var igår ja..

Igår började vi föra hemma hos Elin och åt middag tillsammans. Sen vart det panik över att mina strumpbyxor var alldeles för bleka, så jag körde på barbent! Det var riktigt kallt kan jag tala om för er! Vi drog iaf på fest hem till Patrik och dansade, snackade med en känd fotbollsspelare aa ni vet det vanliga. Vid tolvslaget gick vi till Gubbängsfältet. Jag, Elin, Myran och Sofie pussade varandra på tolvslaget medans de andra hade försvunnit nån annanstans. Elin, Myran och Sofie fick skjuts av några random killar som vi snackat med lite innan. Jag vägrade dock att åka med för jag kände att jag ville inte att de skulle skjutsa runt oss helt lost och våldta oss och grejer. Så jag ringde Amanda panikslaget och sa att hon skulle kolla att de andra tjejerna kommit fram vid tunnelbanan. Fast hon trodde dock att jag blev förföljd av en vit skåpbil. Så den sötnosen som hon är, kutar till mig och kollar så att jag är okej. Haha så jävla gullig!

Men vi drog iaf vidare till hemmaplan och festade vidare och snackade med alla människor. Vid 3 tiden tror jag åkte jag hem till Sebborna och Matte och sov där. Idag lodade jag till donken med nästan alla tjejerna och tjockade oss. Nu sitter jag Elin, Lisa och Sofie hemma hos mig och snackar om vi vill ha förhållande eller inte.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus