Sjuk, hatar det.

Sen i söndags typ har jag legat i sängen med Elin och kollat på True Blood. Tjejerna har kommit hit och vi har snackat skit, spelat vem är jag. Kul liv va? Igår eller ja snarare inatt skulle jag och Elin dygnat för att vända tillbaka på dygnet, men så blev det inte riktigt. Jag somnade vid 3 tiden.

Dock kunde jag inte riktigt somna så jag gick in och la mig med mamma i hennes och Peters säng. Det är något speciellt med ens föräldrars säng, man känner sig trygg där på något sätt. Men sen gick jag och la mig med Elin igen och sovit till coh från tills kl var ca 17. Nu har Elin dragit hem för att jag är sjuk och jag kollar fortfarande på True blood.


Mamma och Peter kom in med det här till oss igår. Så gulligt!


Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus