Bråkhumör

Igår var jag, Elin, My och Amanda på fest i Stuvsta. De hade tagit in, ljud och ljussystem samt en rökmaskin. Vi var där med Sebbe, Leo, Emil och Gurra. Jag dansade mest intill hela kvällen, sen fick jag höra en sak som gjorde mig så himla arg (det visade sig senare att det inte var sant) och lite senare så blev jag irriterad på Sebbe som vägrade lyssna på mig och sen ytterligare en gång blev jag irriterad på sjuksköterskan som vägrade skicka dit en ambulans till Amanda så hon kunde åka in till akuten. Jag var nog på lite bråkhumör igår och jag kände att jag ville slåss, på riktigt. Hur som haver barnen kär, en sjuksköterska skickade en taxi till oss så vi kunde åka till akuten. My's mamma kom dit och jag och Elin åkte hem. Vi kom hem till mig och var lagom nyktra.. Mamma och Peter fick sig ett litet gott skratt när vi kommer skrattandes in i hallen och jag slänger mig på golvet det första jag gör och dör av garv.
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus