Lördags och söndags

Vi börjar med lördags. Vad gjorde vi då? Jo, jag och Elin drog på fest i Tullinge. Vi hade det väldigt kul! Vi dansade till gamla Markoolio låtar, jag och Abbe bet av en varsin bit av ett stearinljus (?), jag drack (direkt ur flaskan) en 80%ig vodka (fett cool tjej) så det brändes som in i helvete nån timme framöver. Vi skulle tagit 3.23 bussen som alla andra tog, men den missade vi för att Elin, Leo och Sebbe skulle äta korv. Jaaaahapp.. Menmen, när det väl var dags att gå drog jag på mig min regnponcho och mina gummistövlar. Alltid redo. Jag blev mobbad för min jättefina regnponcho men den som skrattar bäst skrattar sist ska jag säga er, det var en kille som ville köpa den för 700kr! Så in ya face motherfucker! Fast han tog bara kort tyvärr.. Hans kod var 4011 och det första jag tänker på är bananer. Varför? För att det är den plukoden på bananer på jobbet, he he.
 
 


Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus