Sjuk tredje gången gillt bara under sommarens gång

Hejhejhej alla goa och glada! Efter jobbet idag åkte jag, mamma och Peter till Haninge centrum. Vi kollade på klockor inne på Guldfynd och jag blev kär. Det var kärlek vid första ögonkastet. Synd bara att mina pengar som jag får på onsdag ska gå till annat. Jaja nog om det, jag hittade en baddräkt inne på H&M som var superduper snygg! Så den kirrade jag med mig hem och som avslutning på dagen åt vi donken. Jag var inte ens sugen fär att jag har totalt tappat aptiten nu när jag är förkyld, igen. Därför blev det att jag la mig i sängen kl 16 och har sovit lite hit och dit fram tills nu då jag kände att jag var tvungen att vakna upp lite.
 
Tog bilden nyss med min super grymma kamera...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus