Vilken vecka..

Peace and love var helt galet! Resan började ju bra med att jag fick sitta bredvid reseledaren som luktade vitlök så jag höll på spy. Skulle ju sitta längst fram för att jag inte skulle spy, men det hjälpte ju mycket.. Nej men jag klarade mig faktiskt! Väl framme i Borlänge köade vi i ca 2 timmar i regnet för att få komma in på campingen. Under veckan har vi träffafat galna, sjuka men helt otroligt roliga människor! Grät till Veronica Maggio och Petter när de uppträdde, skrek jordbävning helt random, sjöng och lyssnade på när killar spelade gitarr och mycket mycket mycket mer. Jag lägger upp lite bilder som jag blivit taggad i på facebook och senare kommer ett inlägg från min ruttna mobil.
 
Taggad inför Peacean's äventyr!
 
 

Sådär lagom nöjd INNAN mina solglasögon försvann på fyllan..
 
 
 
 
Vi hade det hyfsat städat hela veckan, förutom sista dagen när det var dags att packa..
 
Måns, Måns, Måns.. Jordens gulligaste kille och väldigt mysig att krama med! Måns kommer jag sakna mest tror jag. Väldigt besviken på LillAmanda som inte tog chansen att bli charmad av denna charmör!
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus