Midsommar 2012 i text och bilder oooopaa

Här var det lite glest med uppdatering. Men jag skyller på att jag har umgåtts med mina underbara vänner och haft en super mysig midsommar och chillade med livet igår bara. Vi börjar med midsommar; Elin väckte mig vid 11 och vid ca 16 begav vi oss hem till Hanna. Vi lyckades faktiskt med att ha en riktigt trevlig, mysig och härlig midsommar middag, Trodde jag aldrig skulle hända.. Men, plötsligt händer det! Det var fördrink, vi åt middag, sjöng snapsvisor, åt en jättegod tårta och hade 3 kamp. Mitt lag som bestod av My och Lisa, vi vann! Efter våran middag gick vi till André där vi bara var en snabbis innan vi åkte till Tungelsta på fest. Var inte så super taggad i början, men hade riktigt kul faktiskt! Shakade röv i min fina midsommarklänning passade kanske inte så bra ihop men det gick det med!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus