Utnyttjar sommarlovet till fullo

Igår var en trevlig och rolig dag och även kväll! Först mötte jag upp My, Amanda, Lisa och Sofie för att vi skulle åka till stan. Jag fick med mig en super bra mugg med sugrör som jag ska ha med mig till Peace and Love. Kommer vara riktigt hipster när jag går där med min hipster mugg som en hipster. He he. När det började bli kväll, okej vid 20, åkte jag, Elin, Amanda, Linnea, Lisa, Hanna, Karro och Putte till Nicksta där det var nån typ av utomhusfest (?). Vi träffade på gamla goa härliga människor som, Sergei, Jocke, Skåne, Edward, Kim, Max och Sune. Vi dansade galet när Mange Makers uppträdde och jag bar upp en liten flicka på mina axlar så hon kunde se sina idoler Mange Makers. Gud vilken snäll och gullig människa jag är!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus