De senaste dagarna lite snabbt

Söndag: Kom ju som sagt hem i söndags. På kvällen mötte jag upp Sofie och Elin för en promenad. På ca 1 och en halvtimme får man reda på ganska mycket kan jag säga er! Det var ju huuuur mycket som helst som jag hade missat.. Men men nu är jag hemma igen och är back on track! Haha fan va fult det där var. Sen efter att jag sagt farväl till de mötte jag upp Oskar och gick på en promenad med honom i en halvtimme. Så 2 timmars promenad blev det. Good for you Alexandra! Ja, det är sant jag skriver om mig själv som tredje person.

Måndag (igår): Skola som vanligt. Åkte bara hem en snabbis och bytte om sen drog jag till gymmet och körde mage och ben. På vägen hem mötte jag upp Elin och så drog vi hem till mig och var allmänt softination i våra hjärnor. Fick även reda på att jag är fet så nu är det slut på godis, läsk och asså ALLT sånt! Igen. Förutom att förra gången fick jag dricka läsk.

Idag: Åkte tåg med Elin, Sofie, Amanda, Myran och Charlie. Härlig start på morgonen! Gud så vuxet skrivet. Eller? Började skoldagen med matte och jobbade på riktigt bra faktiskt. Efter matten hade vi idrott där vi skulle ha folkdans. Det var förjävligt. Så sjukt tråkigt och dessutom ska vi ha det 2 gånger till = die motherfucker die. Efter skolan åkte jag hem och bytte om snabbt sen var det bara tagga gymmet! Körde kondition idag och jag var ju lagom röd i ansiktet och svettig efter det. Duktig chey hej! Eller det kanske ska stå hey. Nej det är så fult. Nu ska jag hoppa in i duschen sen kanske gå på en promenad med Oskar. Och senare ikväll blir det BB. Yeeeaaay!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus