Igår och idag

Igår var det skola (as usual). Hade prov i anatomi och var 1 poäng ifrån A. Fuck. Men men, min lärare tyckte att jag var duktig ändå. Yeay. Sen åkte jag direkt till gymmet och köttade. Efter maten kom Oskar hit och vi kollade på Memento. Det var en sjuk jävla mindfuck film men bra! Jaja. Efter filmen ringer Elin och frågar om jag vill hänga med på promenad. Ofc sa jag då. Så gick en 2 timmars promenad, duktigt!



Idag slutade jag vid 10.30. Skööönt. Eller aa vi hade en style advicing grej som jag, Linnea och Issa skulle fixa så det är kirrat. Förutom att jag kom på för ett tag sen att vi har en outfit kvar att sätta ihop = jobbigt. Men äsch det går säkert fort. På kvällen ska jag och Elin käka middag tillsammans med Jimmy och de. Sen ska vi tagga till för fest. Är super taggad faktiskt! Min outfit kommer bli grym till temat!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus