Long time no seen

Jag har lagt bloggen lite åt sidan he he. Nej men jag har inte orkat faktiskt. Så vad har hänt den senaste veckan/veckorna? Jag kommer inte ens ihåg sist jag skrev. Men iaf, jo jag har varit på blinddate. Fick ha en ögonbindel på mig och lyssna på musik. Sen kom jag iaf fram till Heron och skulle gå på date med Ludde och vi skulle ju såklart spela biljard. Sen att jag inte var särskilt bra är en annan sak. Och detta hände alltså på fredagen.

På lördagen blev vi bjudna på lokalfest med Wille dock var det bara jag och Elin som åkte dit. Fast det var snarare garagefest inte lokalfest. Men men, tvättstugefest och garagefest kan jag nu avbocka från min lista haha. Nu den här veckan har det varit långhelg. I trosdags var vi i Nynäs med några som Linnea och Hanna känner. I fredags var jag, Elin och Sofie på fest med Charlie och Martin i deras klass. Hade väldigt kul faktiskt och tejpade ett äpple i pannan.

Igår mötte jag och Elin upp Leo och Sebbe för att vi skulle hem till Daniel för lite grillmys. Det var jättemysigt, vi spelade fotboll, spelade drickspel, lyssnade på en misslyckad spökhistoria som vi aldrig fick höra slutet av och sen fick vi gå till Tullinge station. Juste barnvagnen gick sönder när jag körde Amanda i den. Aa det var kul. Nu ska jag gå och kolla hur min älskade mamma mår, jag tror att hon är ganska så bakis haha.

Kommentarer

  • peter
  • 2012-05-28

Riktig Partybrutta :D



Vi får se till att festa tillsammans snart!

It's a party in my pants, and I wanna come in your mouth

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus