Nyttigt

I söndags åkte jag ut till Häringe slott med Elin, Jimmy, Krullet Signe, Martin, Erik och Adde. De grillade, vi spelade kubb och hade det allmänt mysigt. I måndags gjorde jag inte mycket förutom att plugga som fan. Samma sak igår. Idag däremot hade jag först redovisning i tradition och utveckling. Efter det skulle jag skriva ut två arbeten och det strulade som aldrig förr. Jag blev så jävla arg och frustrerad att gråten satt i halsen. Efter att jag sprungit runt med 2 olika datorer och letat efter Ryding, Sara och Magnusson i 40 minuter lyckades jag till slut fixa det. Så nu är alla inlämningar klara! Två prov kvar nu bara, matte och style advicing. Kötta!!

Efter lunchen fick vi sluta och då gick jag och mötte upp Linnea och Issa som varit så gulliga och väntat på mig. De handlade subway och jag handlade sallad. Vi gick sen till Trekanten vid vattnet och åt våran lunch. Riktigt mysigt! Dock höll jag på att dö av värmeslag när jag gick där i mina jeans och min kavaj. Men men, när jag kom hem bytte jag om till shorts och mötte mamma i centrum för att få mig en mjukglass. Mums mums. Vi gick en liten promenad också i det härliga vädret. Har också passat på att sola lite solarium idag så man kan visa sig i shorts offentligt. Och nu sitter jag och dricker min älskade smoothie.


Hello jätte handen!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus