Varför hittar man ingenting i affärer när man har pengar?

Det är en fråga som jag inte ställer mig särskilt ofta eftersom att jag aldrig har pengar, men när jag väl ställer mig den frågan så ja. Då är det ju ganska uppenbart att jag undrar det....? Herregud asså. Jaja. Idag hade vi smink för vi skulle öva inför visningen. Det gick sådär för mig idag. Madde, min sminklärare, tyckte att det såg bra ut men jag blev inte riktigt nöjd. Men men.

Efter skolan mötte jag upp Tengan, då mina fattiga vänner inte ville gå och shoppa med mig i stan. Vi åkte till stan och eftersom jag äntligen har pengar för en gångs skull, hittade jag absolut ingenting i affärerna. Tragiskt var det. Jag hittade iaf ett par ballerina skor och örhängen på H&M, så det fick bli lite bas grejer. Mötte Sebbe från Tullinge också när jag stod och väntade på tåget, han tycker att jag kommer se ut som en regnbåge i sommar med mitt röda hår och mina gröna ballerina skor. Det är väl alltid kul att se ut som en regnbåge, eller...?


Har redan satt i örhängena i mitten he he.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus