Attitude mässan!

Igår var sista dagen för Attitude mässan så jag, mamma, Elin och Lisa åkte dit. Hade inte så jättehöga förväntningar men det var bättre än vad jag trodde! Fick lite julklappar av mamma, pratade med Isabel Adrians assistent, kollade Les Garcons modevisning, fick massa goodiebags och massa annat skoj! Det var en jättemysig dag och jag hittade, jag vet inte hur mycket, som jag ville köpa. Dock, köpte jag bara 2 filar, 1 bufferblock och en jacka. Känner mig väldigt stolt faktiskt! (Visar bild på jackan sen!)
 
Fina bilder i fotobåset togs!
 

Från goodiebagsen!
Det enda som inte är från goodiebagsen är de två nagelfilarna och bufferblocket
som ligger bredvid och de kostade 20 kr tillsammans haha. Allt annat är från goodiebags!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus