Inspirerad

Idag var det skola och oj va kul vi hade! Nej men vi kan ju låtsas iaf. Blev erbjuden en plats backstage på modevisningen som kommer att vara i Nobelhallen (Blå hallen) där det kommer vara massa exklusiva och kända, högt satta branschmänniskor. Ni tänker då att herregud såklart du ska tacka ja till det! Men jag hade ett litet dilemma då Swedish House Mafia äger rum samtidigt. Då tänker ju ni men herregud välj Swedish House Mafia. Nej okej jag vet faktiskt inte vad ni tänker, men jag valde iaf att jobba backstage för det är sjukt stort och värsta chansen!!
 
Jajajaja, efter le school mötte jag upp Sofie för att gymma. Vi powerwalkade i 3km för min hals är fortfarande cp och efter det körde vi olika ben, rump och mage övningar. Svettades som en gris. Skön....T. Nu kom frugan hit så ska vi väl ladda ned något skoj att kolla på.
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus