Inte en lugn stund här inte!

Torsdag, fredag och lördag förmiddag har jag jobbat på gymnasiemässan. Pratat så att jag blev alldeles torr i käften, stått upp i timmar så att jag fått skavsår och ont under fötterna. Resten av lördagen åkte jag och Therese till stadshuset och jobbade backstage med några utav 3orna. Först fick vi inte göra så mycket, mest sitta, äta, sitta, äta lite till och äta. Vi fick gå upp och ta hur mycket dricka, mat och godis vi ville. Rätt soft.
 
Sen fick vi hjälpa med Julien Fournié med hans kollektion, att packa upp kläder osv. Vi fick kolla på Ida Sjöstedt, Joe Yves Asmar och Lars Wallins visningar. Vi hade bra platser och jag är nog kär i Lars Wallin. Han är så fantastiskt duktig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Att vistas i samma rum som Lars Wallin är för mig helt jävla jättestort. Jag kan inte förklara i ord hur stort det är för mig. Speachless.
 
Sedan skall ni få veta kära vänner! Nej men nån ansvarig kille där kom fram till oss tjejer och undrade om vi hade några killar som skulle tänkas gå modeller för Julien Fourniés visning, då ca 10 stycken hoppat av eller nåt. Jag ringde till Leo, den enda killen som jag trodde skulle kunna tänkas ställa upp på något sånt här haha, och hoppades på det bästa. Han var jättegullig och kom dit även fast han satt och förade med sina kompisar för att de skulle ut och fira Sebbe. Såg inte när han eskorterade ned modellen för var upptagen med min modells klännings släp, men han var säkert jätteduktig! Blev väldigt kortfattat om helgen nu men det får räcka så. Nu kommer bilder! Lite halvtaskiga men det får duga!
 
I väntan på genrep.
 

Genrep.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus