Knubbfingrar

Hade prov i Personlig försäljning idag och fick ett C även fast jag inte pluggat någonting alls, för att jag såklart pluggat på helt fel sak. Tyckte det var rätt bra ändå. Nej men personlig försäljning är en riktigt rolig kurs faktiskt! Passar mig super dessutom som vill i framtiden starta eget.
 
Jaja, dagen fortsatte med en nagellektion och var väl lite stressig men jag är supernöjd med mina naglar som Therese gjorde på mig! Jag är väl inte riktigt helt nöjd med mitt resultat på hennes naglar, men jag fick ett B så det kändes rätt så bra ändå. Efter skolan mötte jag upp Peter och Albin för att mamma är just nu i Malmö på teamresa, så vi passade på att äta lite Tacobar. Mumsmums.
 

vackra fingrar!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus