Party all night

I fredags drog jag på fest i Skogås med Amanda, Linnea, Hanna, Karro, Lisa och Emma. Vi dansade och hade kul sen helt plötsligt skulle vi dra vidare på en annan fest i Trångsund. Vart ett jävla ståhej när vi skulle hem för att Amanda hade hittat en "genväg", den genvägen innebar att vi skulle glida nedför skog, berg, mossa osv.
 
 
Igår då blev det en stressig dag, jobbade och efter jobbet var det bara att direkt möta upp Issa så åkte vi till Julia. Jag var lagom trött efter att ha varit ute kvällen innan plus jobb dagen efter på det så jag somnade på bussen. Vilken tur att nån kärringjävel slog till mig med sin påse när hon skulle gå förbi, så att jag vaknade. Väl framme blev det Fajitas med mina brudar från klassen och Julias syrra.
 
Vi hade jättetrevligt, spelade spel och sen började folket rulla in. Julia hade tänkt sig en liten fest men det blev allt annat än en liten fest haha. Vi hade iaf skitkul och stod och dansa hela kvällen, spelade "Flip the cup". Vid 3-4 tiden nån gång ringde jag taxi och åkte hem. Vart lite mycket kaos så mamma kirrade taxi. Lovely.
 
Bilder kommer upp senare!

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus