Nämen hej igen

Det var ju ett tag sen jag uppdaterade vaaa. Fått höra lite pikar från Elin att jag borde uppdatera bättre, he he. Vad har hänt på sista tiden dåååå? Efter att jag tatuerat mig gick jag och Elin ut med Victor till först Friday's och sen Café Opera. På måndagen efter var jag först i skolan och sen på kvällen var det dags för studentskiva. Elins kusin, Tessan, hade studentskiva och temat var sport. Helgen efter det jobbade jag, så då hände inte så mycket.

Veckan gick och sen på fredagen efter min jobbarhelg var det dags att fira Amanda. Vi kidnappade henne på morgonen, smasha tårta i hennes ansikte och sen in mot stan för att spela laserdome. Hon fick även hålla tal och sjunga ja må jag leva på Drottninggatan. På kvällen var det middag hos Alice som även hon fyllde år, och vi var ca 20 tjejer totalt. Vid 22 tiden nån gång började allt annat folk rulla in. På lördagen efter gick jag och Elin ut med Joel, Lindman, Leo, Carro och massa andra.

Veckan gick åter igen och den led mot sitt slut för att det äntligen skulle bli påsklov. Jag och Elin var på Monday Bar med Daniel och några fler. Vi gick ut också på fredagen då vi först gick till Lobby, sen Magenta och till sist avslutade vi kvällen på White Room och vi hann med första tåget hem. Skön...t. På lördagen gick vi ut med Amanda först till wooken, sen Friday's och efter det solidaritet och till sist Magenta. Varken jag eller Elin var särskilt taggade så vi drog hem rätt tidigt. Jag höll typ på att somna på dansgolvet, nej men nästan iaf. Så det var allt roligt jag hade att skriva.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus