Påsklovet i ett inlägg

I måndags lämnade jag mitt cv till Bik Bok i Handen och sen åkte jag och Elin hem till mig för att slappa lite. Tog en kvällspromenad gjorde vi också. På tisdagen åkte vi alla tjejer in till stan för att överraska Elin med att hon skulle pierca sina bröstvårtor. Elaka vänner ellerhur? Nej men hon fick det av oss i födelsedagspresent och hon ville självklart göra det! Vi gick sen till Sandys för att äta lite lunch och på kvällen gick vi hem till Linnea för att träffa tjejerna och Jack, Emil Jacobsson och såna där trevliga vhboys. På onsdagen var det dags för mig att jobba och efter jobbet mötte jag upp Elin för att sen gå hem till mig och ha en liten trevlig kväll.

På torsdagen åkte jag helt själv, nervös som ett jävla as, till Gillinge för att göra halkbanan. Loner med en boner stod jag där själv, bland alla andra människor och inväntade läraren. Nej men det var skitkul och det gick bra. Nu är det bara teori och uppkörning kvar! Jaja på fredagen skulle jag till Anna och göra naglar men jag hade sovit så jävla dåligt så var tyvärr tvungen att avboka det. Lite senare åkte jag in till stan med Amanda, Lisa och Sofie. Vi köpte frozen yoghurt och satte oss ute vid Kungsträdgården för att avsluta det hela med en foccacia på Sandy's. På kvällen följde jag med Elin in till stan för att hon skulle jobba och sen åkte jag hem. Träffade Joel och Lindman vid tåget och sen även Stefan på bussen. Så det var ju trevligt.

Igår åkte jag och Elin hem till hennes mormor en snabbis för att fira henne. Sen åkte vi alla och åt middag tillsammans och efter det åkte jag hem till Alex. Idag åkte jag hem till Elin och slappade där för att avsluta kvällen med magsmärtor hemma i sängen. Kul osv.

Kommentarer

Skriv en kommentar








Tema Dialog gjort av Mimmi Thorneus